سلامت خانواده

مبلغ سومین سود سهام عدالت مشخص شد

به گزارش اقتصاد آنلاین، اواخر آذرماه سال گذشته بود که مرحله اول عملکرد مربوط به سال مالی 1401 شرکت ها به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت انجام شد. 492 هزار تومان 446 هزار تومان، 532 هزار تومان 482 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومان 906 هزار تومان رسید، البته میزان سود دریافتی به سبد سهام فرد بستگی داشت.

در رابطه با این موضوع، مجید عشقی، رئیس سازمان در 8 فروردین در رسانه ملی توضیح داد: یک سری اتفاقات رخ داد که باعث شد برخی شرکت ها تخلف کنند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. اکثر این شرکت ها با کمبود نقدینگی مواجه هستند. ما همچنین توصیه کردیم که سود سهام باید پرداخت شود. امیدواریم تا خرداد ماه بتوانیم این سودها را جمع آوری کنیم و باقی مانده سهام عدالت را پرداخت کنیم. البته زمان دقیق آن را شورای عالی بورس باید تعیین کند.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درباره تاریخ واریز این سود افزود: چند شرکت بخشی از سود سهام عدالت را واریز نکردند و پیگیری ها همچنان ادامه دارد. سمت سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی. به محض دریافت مزایا، زمان واریز به اطلاع خواهد رسید.

وی تاکید کرد: موضوع مهم در مورد نحوه دریافت این سود این است که برای دریافت سود سهام عدالت، سهامداران راه به جایی نبرند و هیچ سندی به کسی ندهند. همچنین سهامداران باید بدانند که برای دریافت سود سهام روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

وی در پایان توضیح داد: زمانی که سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت مشخص شد، مانند سال های گذشته سود به شماره حساب بانکی افرادی که در سامانه سجام اعلام کرده اند واریز می شود. در نهایت سهامداران اخبار مربوط به پرداخت سود سهام عدالت و سایر موارد مرتبط با این حوزه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا