سلامت خانواده

هزینه تکمیل هر خانه 300 میلیون تومان/ بزرگترین صنعتی سازی تاریخ ایران رخ داد.

به گزارش «اقتصاد آنلاین»; مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح 6 هزار و 447 واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان گفت: سید شهید بزرگوارمان یک هفته از شهادتش می گذرد، جلسات مکرر و طولانی مدت در خصوص مسکن، بهره برداری از پروژه ها و پیگیری های روزانه. با من و آنها مدیران داشتند.

برای تکمیل هر پروژه به طور متوسط ​​300 میلیون تومان هزینه شده است

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن مدیون سیر و سلوک این عزیز است، تصریح کرد: در ابتدای دولت 240 هزار مسکن از مهر به ارث رسید. برای تکمیل هر پروژه به طور متوسط ​​300 میلیون تومان هزینه شده است. این پروژه ها دیگر امکانات و متقاضی نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین افزایش تولید در تاریخ ایران در تکمیل پروژه های مسکن مهر اتفاق افتاده است، گفت: در این راستا از 11 هزار واحد تنها 10 هزار واحد در مهستان تکمیل شده است که نیازمند حدود 10 تلاش و تلاش است. حدود 33 در سراسر کشور. برای تکمیل واحدهای مسکونی باقی مانده تلاش شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر 137 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و مابقی واحدها به صورت ماهانه تحویل مردم عزیز می شود.

بذرپاش افزود: رئیس جمهور شهید می توانست بگوید این واحدها برای گذشته است، چرا باید این کار را انجام دهیم، اما نمی توانیم اینگونه پاسخگوی مردم باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در پردیس و مهستان گفت: در نهضت ملی از آغاز ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی عبور کرده ایم.

بذرپاش گفت: تا زمانی که من در دولت هستم کشور را به کارگاه مسکن تبدیل می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا