سلامت خانواده

تاثیر تستوسترون پایین بر سلامت قلب و افزایش خطر مرگ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سلامت جو به نقل از پزشکی اخبار، به گفته محققان، تستوسترون پایین بودن در مردان می تواند به معنای طول عمر کوتاهتر باشد.

محققان دانشگاه استرالیای غربی، بررسی سیستماتیک و متاآنالیز آنها 11 مطالعه شامل بیش از 24000 نفر انجام دادند.

محققان می خواستند رابطه بین هورمون های جنسی و مرگ را مشخص کنند میر و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را در مردان مسن بررسی کنید.

آنها به این نتیجه رسیدند که سطوح پایین تستوسترون در مردان با افزایش خطر مرگ و میر از همه علل و سطوح بسیار پایین با افزایش خطر مرگ قلبی عروقی همراه است.

برای درک رابطه بین غلظت هورمون پایه (تستوسترون جمع، گلوبولین اتصال به هورمون جنسی، هورمون لوتئینه شده دوه، دی هیدروتستوسترون و استرادیول) و خطر نسبی حوادث قلبی عروقی، مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی و مرگ است میر با توجه به همه دلایل، آنها داده های فردی بیمار را بررسی کردند.

با توجه به داده ها، محققان گفتند که فقط مردانی که تمرکز می کنند تستوسترون آنها دارای مجموع پایین، خطر مرگ و میر ناشی از همه علل

به گفته محققان، مردان به طور طبیعی می توانند با حداقل 6 ساعت خواب در شب و پرهیز از غذاهای فرآوری شده، چربی های شکم خود را از بین ببرند. تستوسترون افزایش دادن

آنها همچنین خاطرنشان کردند که مردان باید حداقل 30 تا 45 دقیقه ورزش قلبی عروقی را سه بار در هفته انجام دهند، از مصرف الکل خودداری کنند، روزانه بیش از 3 لیتر آب بنوشند و هفته ای دو تا چهار عدد تخم مرغ همراه با زرده مصرف کنند. .

تاکید می شود مردانی که تستوسترون آنها باید از مصرف مکمل های حاوی استروژن اجتناب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا