سلامت خانواده

کارنامه دانش آموزان دبستان در مای مدیو

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مشرق، سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان وب سایت مای مدیو خدمات زیادی را به گروه های کاربری ارائه می دهد. سه گروه اصلی کاربران این سایت مربیان، دانش آموزان و والدین آنها هستند. خدمات در نظر گرفته شده از طریق My Media Karname برای هر یک از این کاربران متفاوت است.

زمان دریافت کارنامه دانش آموزان دبستان از مای مدیو

زمان دریافت کارنامه دانش آموزان ابتدایی از مای مدیو حدود 2-3 هفته بعد از پایان امتحانات نوبت اول و دوم می باشد. کارنامه دانش آموزان ابتدایی از طریق سایت مای مدیو در اختیار والدین قرار می گیرد.

برای مشاهده نمرات لازم است به سایت مای مدیو کارنامه رفته و بر روی آیکون کارنامه کلیک کنید. در حال حاضر مشاهده و دریافت کارنامه my.medu.ir دانش آموزان تنها از طریق پنل کاربری اولیا و درگاه دولت امکان پذیر است.

آموزش و پرورش و مدارس هر ساله با هدف سنجش میزان یادگیری دانش آموزان در نیمه اول و دوم سال تحصیلی امتحانی برگزار می کنند. در گذشته کارنامه دانش آموزان ابتدایی را می شد به صورت کاغذی و با مراجعه حضوری به مدارس دریافت کرد. حتی بسیاری از مدارس برای دریافت کارنامه، پرداخت هزینه کمک مدرسه را برای اولیا شرط کردند.

هم اکنون با راه اندازی سایت مای مدیو کارنامه، مشاهده نمرات ساده شده و کارنامه دانش آموزان ابتدایی در اختیار همه اولیای عزیز در سراسر کشور قرار گرفته است.

دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی می توانند با ورود به سایت مای مدیو کارنامه کارنامه سال اول یا دوم سال تحصیلی را دریافت کرده و از نمرات خود مطلع شوند.

در صورت تمایل والدین می توانند در زمان دریافت کارنامه ابتدایی مبلغی را به عنوان کمک به مدرسه به مدرسه پرداخت کنند. توجه داشته باشید که این پرداخت اجباری نیست و در صورت دریافت اجباری وجه مدرسه می توانید به سامانه ثبت شکایات shekayat.medu.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت و پیگیری نمایید.

کتاب کار Mai Medio

لازم به ذکر است در حال حاضر امکان دریافت کارنامه My Medio تنها از طریق پورتال دولت من امکان پذیر است. بنابراین دانش آموزان برای مشاهده نمرات باید کارنامه خود را از طریق پنل کاربری والدین در MyMedio مشاهده کنند.

در سال های گذشته کارنامه دانش آموزان با مراجعه به سایت همگام دریافت می شد، اما بر اساس آخرین تغییرات سیستم آموزشی، کارنامه دانش آموزان تنها از طریق سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش دریافت می شود.

آدرس مای مدیو، کارنامه اولیه

آدرس مای مدیو کارنامه اولین مورد my.medu.ir است. دریافت کارنامه دانش آموزان مقطع ابتدایی در مای مدیو به این صورت است که اولیای گرامی می توانند با ورود به صفحه اصلی این سایت و کلیک بر روی کلمه ورود از طریق درگاه دولتی، نقش خود را به عنوان والدین انتخاب کنند. سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه که به نام والدین است رمز یکبار مصرف دریافت می کنند. پس از ورود به پنل شخصی، سال تحصیلی را انتخاب کرده و سوابق دانش آموزان ابتدایی را در MyMedio مشاهده کنید.

در واقع دانش آموزان تمام پایه های اول تا دوازدهم می توانند کارنامه ابتدایی خود را از طریق سایت مای مدیو مشاهده کنند.

1. دانش آموزان مقطع ابتدایی (کلاس اول تا ششم)

2. دانش آموزان دوره اول متوسطه (کلاس هفتم، هشتم و نهم)

3. دانش آموزان متوسطه دوم (پایه دهم، یازدهم و دوازدهم)

مربیان، دانش آموزان، والدین گرامی و سایر افراد می توانند برای دریافت خدمات مختلف وب سایت مای مدیو وارد این سامانه شده و از خدمات مختلفی که ارائه می دهد استفاده کنند. همانطور که گفتیم اکثر کاربران این سایت شامل مربیان و دانش آموزان هستند. از خدمات متنوع فرهنگیان می توان به دریافت فیش حقوقی، دریافت حکم انتخاب شغل، مشاهده نتایج رتبه بندی فرهنگیان و سایر خدمات اشاره کرد.

کارنامه دانش آموزان دبستان در مای مدیو

سوالات متداول

برای دریافت کارنامه اولیه به چه سایتی مراجعه کنم؟

برای دریافت ریز نمرات اولیه کافیست وارد سامانه My Medu به آدرس my.medu.ir شوید.

آیا می توان کارنامه را از سایت my.medu.ir با کد ملی دریافت کرد؟

برای دریافت کارنامه اولیه پس از ورود به سایت my.medu.ir می توانید کارنامه خود را از طریق پنجره هوشمند دولت و با شماره تلفن همراه والدین خود دریافت کنید.

آیا امکان مشاهده کارنامه دانش آموز با نقش اولیا وجود دارد؟

بله برای دریافت کارنامه دانش آموزان باید از طریق پنل کاربری اولیا اقدام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا