سلامت خانواده

خبر مهم برای مستاجران/تعیین سقف افزایش اجاره بها داده شد

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش با یادآوری اینکه 2.6 میلیون واحد نهضت ملی مسکن در دست ساخت است، اظهار داشت: طی هفته جاری 60 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن در سه استان تهران، یزد و به بهره برداری می رسد. سیستان و بلوچستان که نشان می دهد راه شهید آیت الله رئیسی ادامه دارد و متوقف نمی شود.

وی از صدور 277 هزار پروانه در شهرستان فرسوه خبر داد و با اشاره به ابلاغ قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها افزود: به شورای مسکن استان ها این اختیار داده شد تا سقف اجاره بها را بر این اساس تعیین کند. قانون و شورای عالی مسکن اعلام می کند ظرف یک هفته به آنها پاسخ داده خواهد شد. بر این اساس شاهد مداخله منظم و قانونی در بازار مسکن خواهیم بود.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام رئیس کل بانک مرکزی تورم نقطه به نقطه مسکن در اردیبهشت ماه کاهش یافته است و امیدوارم این روند نزولی ادامه داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تامین مالی نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: تامین مالی یکی از تنگناهای مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت. از طریق انتشار اوراق تامین و تزریق به پروژه های نهضت ملی مسکن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا