سلامت خانواده

سازماندهی روش پاسخ به مشتریان سازمان غذا و داروی – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به نقل از خبرگزاری مهر رگسعید کاظمی ، با اشاره به راه اندازی فرآیند تغییر الکترونیکی در سیستم بلیط فروشیوی گفت: “این اقدام با هدف سازماندهی در مراجعه به افراد و افزایش بهره وری در پاسخ به درخواست های شرکت ها انجام شده است.”

وی افزود: “پاسخ واجد شرایط و به موقع به درخواست ها و تمرکز بر موانع و چالش های مشتری همیشه رئیس سازمان غذا و داروی بوده است و راه اندازی این سیستم با هدف تسهیل ارتباطات مستقیم و هدفمند بین مشتری و مدیران انجام شده است.”

کاظمی همچنین خاطرنشان کرد: کارشناسان موظفند هر جلسه را پایان دهند ، ضمن ثبت زمان عزیمت شخص ، وضعیت بلیط حالت “حل شده” را تغییر داده و با انتخاب گزینه ارجاع به مرحله بعدی ، فرآیند را تکمیل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا