سلامت خانواده

روزهای روشن سایپا برای سال 1403

به گزارش اقتصاد آنلاین، یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در سایپا، تعریف 250 پروژه ارتقای کیفی با هدف رفع نواقص است. شهید ابراهیم رئیسی در اولین سال دولت سیزدهم (سال 1400) از خودروسازان خواست برنامه ریزی دقیق و مستندی برای ارتقای کیفیت محصولات خود و جلب رضایت مردم داشته باشند. گروه سایپا در این زمینه پیشتاز بود. تعریف 250 پروژه و پوشش 100 درصدی الزامات استاندارد از سال گذشته به ارتقای کیفیت محصولات سایپا کمک کرد و مردم را نسبت به محصولات سایپا و آینده آن خوشبین کرد.

این مجموعه در سال گذشته رکوردهای جدیدی را در تولید خودرو به ثبت رساند. ثبت عملکرد بالاترین تولید محصولات داخلی در 11 سال اخیر، عدم وجود موجودی خودرو ناقص در پایان سال 1402 و عبور از تولید سال 1401 با وجود عرضه محصولات پرتیراژ و مهمتر از آن، نرخ پاس مستقیم 92 درصد از دستاوردهای سایپا است.

رشد 4 درصدی متوسط ​​تولید روزانه و رسیدن به تعداد 1803 دستگاه در روز از دیگر موفقیت های قابل پرداخت است. در شرایطی که سایپا مانند سایر خودروسازان با کمبود و چالش تامین مواد اولیه مواجه بود، از سال گذشته روند تولید در این گروه مثبت بوده و امسال نیز وضعیت تولید خوب است. یکی از اتفاقات مهم سال گذشته که امسال نیز در حال تکرار است و می توان آن را نقطه عطف سایپا دانست، معرفی و عرضه محصولات جدید و به روز است. سایپایی ها در سال 1402 6 خودروی سواری با پلتفرم خود به نام های شاهین اتوماتیک، ساینا دو موتوره، کوئیک GXL و GXRL، اطلس و سهند را معرفی کردند و امسال تعداد خودروهای جدیدی که وارد بازار خواهند شد به 11 دستگاه می رسد. در این میان، معرفی سه محصول DL5، چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس با همکاری شرکای تجاری را می توان یکی از موفقیت های نارنجی رود دانست.

گروه سایپا در سال 1400 با بیش از 85 هزار خودروی معوق مواجه شد و بسیاری از وضعیت تولید خودروهای سایپایی گلایه داشتند اما در سال گذشته تعهدات معوقه این گروه به کمتر از 2000 خودرو کاهش یافت که این یک رکورد در تاریخ است. . سایپا سابقه ندارد.

یکی دیگر از موفقیت های سایپا که از سال گذشته آغاز شده و برای امسال با جدیت در حال پیگیری است، تولید موتور ME16 است. خط تولید این موتور سال گذشته افتتاح شد و امسال قسمت قابل توجهی از محصولات سایپا با این موتور روانه بازار می شود. بیش از 60 درصد این خط یک موتور رباتیک است، بنابراین خطای تولید (POKA-YOKE) صفر است. موتور جدید گروه سایپا بدون وابستگی نرم افزاری و سخت افزاری به خارج از کشور توسط کارشناسان و کارگران شرکت مگاموتور به بهره برداری رسیده است، در حالی که تامین آن از خارج نیازمند سرمایه گذاری حداقل 30 میلیون یورویی بوده است.

کسب رتبه اول خدمات پس از فروش، اخذ مجوز شرکت دانش بنیان نوآور از شرکت سایپا یدک، صادرکننده نمونه، اخذ دو گواهینامه بین المللی «رد پای آب» و «مسئولیت اجتماعی سبز» و شکستن رکورد 60 ساله تولید شرکت چشمه زر بخشی. یکی از موفقیت های نارنجی پوشان جاده سایپا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا