سلامت خانواده

بارش شدید باران در این استان ها در حال آمدن است

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور امروز (شنبه) اعلام کرد که سامانه بارشی تقویت شده و در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، سامانه بارشی تقویت شده است. سواحل دریای خزر و برخی نقاط واقع در غرب و مرکز کشور و در برخی نقاط شمال شرق رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران بارش شدید خواهد بود.

روز یکشنبه منطقه شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل در سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، قم، شمال استان‌های همدان و مرکزی و برخی نقاط اصفهان است.

دوشنبه و سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی مناطق کوهستانی استان گلستان و شرق سمنان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

روز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی از دامنه‌های جنوبی آن بارندگی رخ می‌دهد.

طی 5 روز آینده احتمال بارش تگرگ در برخی مناطق و همچنین وزش باد شدید و گرد و خاک همراه با سامانه بارشی وجود دارد.

از امروز تا سه شنبه در مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک و تا آخر هفته در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

طی دو روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا