اخبار سلامت

تداوم راه شهید جمهور در نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام

به گزارش سلامت جو از مشهدمقدس ، بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح پژوهشکده علوم پزشکی پردیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین پژوهشکده سلامت شرق کشور که به نام رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی که ساخت این پژوهشکده در سال 1376 آغاز شده است. 33 مرکز تحقیقاتی در این پژوهشکده و 25 آزمایشگاه تخصصی و پیشرفته، سالن اجتماعات و کلاس درس در این مرکز فعال هستند.

وی افزود: رویکرد اصلی وزارت بهداشت در دولت مردمی در حوزه تحقیقات سلامت تجمیع مراکز تحقیقاتی و امکانات برای استفاده محققان دانشگاه علوم پزشکی است.

عین اللهی با اشاره به کمپین تعالی سلامت بر تداوم خدمت رسانی در وزارت بهداشت به منظور افتتاح پروژه های سلامت در زمان باقی مانده از دولت مردمی تاکید کرد: مقرر شد پروژه های بسیاری در حوزه سلامت از جمله پروژه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور رئیس شهید افتتاح شد و منتظر ایشان بودیم، اما مقدر بود که راه و مکتب آیت الله رئیسی را در نهضت ادامه دهیم تا پروژه های نیمه تمام را بدون حضور فیزیکی ایشان به اتمام برسانیم.

لازم به ذکر است 22 پروژه بهداشتی استان خراسان رضوی که امروز افتتاح می شود شامل سه پروژه آموزشی و پژوهشی، 11 طرح درمانی و 8 طرح بهداشتی است که با بهره برداری از آنها 70 هزار متر مربع فضای فیزیکی به بهره برداری می رسد. برای ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد. می افزاید.

وزیر بهداشت روز گذشته در مراسم تدفین رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسیر تشییع و حرم مطهر رضوی از اورژانس ها و مراکز ارائه خدمات درمانی به زائران و عزاداران بازدید کرد.

انتهای پیام/282

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا