سلامت خانواده

پشت صحنه سفر مهدی طارمی به ایتالیا

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه; چند روز پیش ویدئویی از مهدی طارمی در فرودگاه برگامو منتشر شد که در پرتغال جنجال زیادی به پا کرد. این شهر در 50 کیلومتری شمال شرقی میلان قرار دارد و طبیعتا سفر این بازیکن ایرانی مربوط به حضورش در اینتر بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، از آنجایی که پورتو باید روز ششم ژوئن فینال جام حذفی انگلیس را مقابل اسپورتینگ لیسبون برگزار کند، انتقادهایی درباره حضور طارمی در ایتالیا و اینکه چرا او چند روز مانده به آخرین بازی اش با اژدها باید به میدان برود، مطرح شد. لباس فرم. آزمایشات پزشکی به برگامو سفر کرده است.

اما حالا روزنامه ابولا راز سفر طارمی را فاش کرده است. این روزنامه پرتغالی نوشت سرخیو کونسسائو تمرینات این تیم را در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل کرده بود تا روحیه بازیکنان و آمادگی آنها افزایش یابد.

در نتیجه مهدی طارمی نیز از فرصت تعطیلات استفاده کرد و روز سه شنبه راهی برگامو شد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که دلیل سفر مهاجم ایرانی به ایتالیا چه بوده است اما گفته می شود او احتمالا برای انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد اولیه با اینتر به این کشور سفر کرده است.

طارمی ششم خردادماه پس از انجام آخرین بازی خود با پورتو از این تیم جدا می شود و به صورت رایگان به اینتر می پیوندد و اولین بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه بزرگ ایتالیایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا