سلامت خانواده

تولید X55 Pro ادامه خواهد داشت

به گزارش اختاز آنلاین به نقل از روزیاتو، اوایل اردیبهشت ماه انتشار ویدئویی از تصادف MVMX 55 Pro مدیران خودرو در جاده قم به اصفهان توجه بسیاری را به خود جلب کرد. نقص اکسل عقب ام وی ام ایکس 55 پرو که باعث شکسته شدن ناگهانی آن شده بود، دلیل این حادثه عنوان شد و حتی جزئیاتی از علت شکسته شدن محور عقب خودروهای چری نیز در دسترس قرار گرفت. مدیریت خودرو برای جلوگیری از حوادث احتمالی در آینده، اولین فراخوان ملی خودرو در ایران را صادر کرد تا اینکه تعلیق شماره گذاری MVMX 55 Pro شرایط را پیچیده کرد. با وجود این، اخبار خودرو حاکی از ادامه تولید این کراس اوور مونتاژ شده است.

ادامه تولید MVM X55 Pro

مسئولان مدیران خودرو در نشست خبری در خصوص نقص فنی اخیر ام وی ام X55 پرو توضیحاتی ارائه کردند. جک لی به عنوان مدیرعامل این شرکت با عذرخواهی از اتفاق اخیر از تعهد این شرکت به عرضه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان خبر داد. وی همچنین به اقدام فوری مدیران خودرو پس از اطلاع از تصادف در جاده قم – اصفهان اشاره کرد.
احمد معروف خانی، مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو رسما اعلام کرد که تولید ام وی ام X55 پرو ادامه خواهد داشت و حتی در آینده نزدیک نسخه جدیدی از این کراس اوور با ارتقای فنی و کیفی در بازار عرضه خواهد شد. به نظر می رسد منظور وی نسخه فیس لیفت تیگو 4 است که در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد و قرار است با نام MVMX 55 Pro جدید در بازار ایران عرضه شود.

معارف خانی در واقع عنوان کرد که X55 از نظر ایمنی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و نقص اخیر آن از قطعات تولیدی یکی از تامین کنندگان نشات می گیرد. وی می گوید در حال حاضر 2159 دستگاه از مجموع بیش از 30000 دستگاه فروخته شده این خودرو ممکن است دارای چنین نقصی باشد.

به گفته مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو، X55 Pro حتی کمترین میزان خرابی را در بین محصولات ایران خودرو دارد. وی همچنین خاطرنشان کرد: کسب بالاترین امتیاز در تست های ایمنی موسسه CNCAP چین و دریافت عنوان یکی از بهترین کراس اوورهای چینی از مرجع معتبر JD Power موید کیفیت این خودرو است.

طبق توضیحات معروف خانی، دارندگان MVMX 55 Pro می توانند از تاریخ 26 اردیبهشت تا 19 خردادماه به 157 نمایندگی Car Manager در اقصی نقاط کشور مراجعه کرده و خودروی خود را بررسی و در صورت نیاز اکسل را به صورت کاملا رایگان تعویض کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا