سلامت خانواده

کسب و کار جدید با خودروهای برقی/ 500 میلیون بده و حواله آئودی بگیر!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، واگذاری خودروهای برقی با قیمت های نجومی به بازار باز شد.

یکی از گران ترین خودروهای دور جدید ثبت نام، آئودی Q5 برقی است که 3 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد.

اکنون این خودرو در بازار آزاد با قیمت های عجیب 500 میلیون تومان به فروش می رسد.

ظاهرا واردات و عرضه خودروهای برقی راهی برای کسب و کار برخی افراد شده است.

هدف از این طرح عرضه خودروهای برقی شفاف در سال جاری و برنامه ریزی برای افزایش و تثبیت واردات خودروهای برقی است.

لذا به اطلاع کلیه متقاضیان خرید خودروهای برقی می رساند از روز یکشنبه مورخ 30/02/1403 لغایت روز شنبه مورخ 1303/03/05 لغایت ساعت 23:59 می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب اولویت از بین محصولات اعلام شده اقدام نمایند.

متقاضیان محترم می توانند از روز شنبه مورخ 29/02/1303 لغایت چهارشنبه مورخ 1303/03/02 تا ساعت 13:00 یکی از حساب های خود را در شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه به نام خودرو برق وکالتی و به مبلغ یک میلیارد مسدود نمایند. ریال.

تبصره 1- قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی و عوارض و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … می باشد. در بالا اضافه می شود که واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو، آن را تحویل گرفته و خودرو را در زمان مقرر تحویل دهند.

تبصره 2- قیمت فاکتور اعلامی قیمت در مبادی ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و نقل و غیره در هنگام صدور فاکتور قطعی قیمت ثابت می باشد. . و تایید شده اضافه خواهد شد. پس از تماس اولیه واردکنندگان می توانند پس از دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب با متقاضی قرارداد منعقد کنند.
تبصره 3- قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 4- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از فراخوان به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت انتخاب خودروی وارداتی منتخب حذف خواهد شد.

تبصره 5- کلیه شرکتهای واردکننده باید نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 6- با پروکسی حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه، هیچگونه تعهدی برای تخصیص خودرو وجود نخواهد داشت.

تبصره 7- بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر درآمد سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا