رکورد مزاحمت های تلفنی اورژانس تهران شکست

محمد اسماعیل تاواکولی ، رئیس سازمان اضطراری تهران ، هفته گذشته به مأموریت های ثبت شده اشاره کرد: در مجموع 24،719 مخاطب در 11 تا 17 مارس در مرکز ارتباطات اضطراری تهران (DISHCH) ثبت شد.
وی افزود: در این دوره ، 71،235 مخاطب به مرکز اعزام اضطراری تهران انجام شد که از این تعداد 10،622 تماس (معادل 14.9 ٪ از کل تماس ها) آزار و اذیت تلفنی برای این مرکز بود.
Tavakoli ادامه داد: از کل مأموریت های ثبت شده در هفته گذشته ، 3588 تصادف ترافیکی (14.5 ٪ از کل ماموریت ها) و 21 هزار 131 (85.5 ٪ از کل ماموریت ها) تصادفات غیر ترافیک بودند.
رئیس سازمان اضطراری تهران گفت که اورژانس هوا 8 پرواز داشته است و به دنبال آن پنج مصدومیت به مراکز پزشکی انجام شده است.
پیش از این ، حدود 4 ٪ از تماس های ثبت شده در مرکز ارتباطات اضطراری تهران قبلاً مربوط به آزار و اذیت تلفنی بوده است ، از 14.9 ٪ از کل تماس های هفته گذشته ، با بیشترین تعداد ثبت نام های ناراحتی در 13 و 9406 فوریه ، بنابراین رکورد جدیدی در تهران است.
پایان پیام/