بهداشت و درمان

هیچ خللی در حوزه سلامت رخ نمی‌دهد/ آغاز اعتباربخشی بیمارستان ها

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، سعید کریمی در جلسه غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: باید وجود داشته باشد. در امور کشور خللی ایجاد نشود و باید زیر نظر رؤسای دانشگاه ها باشد.» و دانشکده های علوم پزشکی کلیه مراکز درمانی مانند گذشته و حتی بهتر از قبل خدمات خود را ارائه می دهند.

وی تاکید کرد: رضایت مردم و بیماران به عنوان دریافت کنندگان خدمات سلامت همواره مورد توجه و تاکید آیت الله رئیسی بوده که باید این رضایت را حفظ و ارتقا بخشد.

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستان ها از ابتدای خرداد ماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی افتد و طبق برنامه زمان بندی انجام می شود.

کریمی یادآور شد: رصد، نظارت و نظارت بر عملکرد مراکز درمانی توسط روسای دانشگاه ها و دانشکده ها و همچنین معاونت های درمان آنها اعم از برنامه ریزی شده و سرزده باید طبق روال معمول انجام شود تا شاهد مشکلاتی نباشیم. تعطیلی مراکز درمانی و کلینیک ها به هر نحو. بلکه این مراکز با تمام توان در خدمت مردم عزیزمان باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا