سلامت خانواده

آمادگی اضطراری برای مراسم تشییع شهدای سانحه سقوط بالگرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر سازگاروی در جلسه غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر دوشنبه برگزار شد، مسئولیت پذیری در امر اجتهاد را از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی برشمرد و افزود: : «در 3 سال گذشته در فضایی بدون تنش و با آرامش خاطر». ، امور کشور در زمینه های مختلف و همچنین توسعه سازمان اورژانس کشور پیگیری شد.

وی با اشاره به بسیج امکانات سازمان اورژانس کشور برای حادثه روز گذشته ورزقان آذربایجان شرقی گفت: شرایط جوی منطقه محل حادثه بسیار نامناسب بود اما وزیر بهداشت اوایل وقت وارد منطقه شد. ساعت و فرماندهی عملیات به عهده داشت

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه در شهرهای مختلف از جمله تبریز، تهران، قم و مشهد مقدس، گفت: برای پوشش فوریت های پزشکی در مراسم فردا در تبریز، امکانات لازم است. و نیروهای پشتیبانی از ارومیه و اردبیل به تبریز اعزام خواهند شد. در صورت نیاز برای خدمت اعزام می شوند.

سازگار برای آماده شدن خوب کامل اورگنز به برگزاری مراسم تشییع شهدای این حادثه در تهران اشاره کرد و گفت: مراسم اصلی تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی در مشهد مقدس و با توجه به اینکه خیل خیل عظیم مردم در این مراسم تمام تمهیدات لازم در زمینه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا