سلامت خانواده

حادثه ای غیرمنتظره گوهری نادر از جمهوری اسلامی ایران گرفت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی در نشست غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر دوشنبه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، تاکید کرد: هر دولتی مزین به نامی است. رئيس آن دولت و انتظارات مردم از آن دولت اساس نام رئيس دولت بود و مفتخريم كه به نام حضرت آيت الله رئيسي و اعضاي دولت ايشان مزين شده ايم.

وی دولت مردم را به نام آیت الله رئیسی اوجین شناخت و گفت: ما از مسئولان دولت آیت الله رئیسی هستیم و برای ادامه راه رئیس جمهور شهید باید بدانیم که اوج و مدال افتخار ما خدمت در دولت مردمی است. ، و باید خدا را شکر کنیم که در سنگر هستیم. یک شهید خدمت کرد م.

وزیر بهداشت تاکید کرد: رئیسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود بنابراین ما مکتب رئیسی و گفتمانی که او ایجاد کرد را دنبال می کنیم. این مکتب مکتب کار برای رضای خدا، ایثار، کار جهادی، میدانی، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیسم، کمک به مستضعفین، عدالت خواهی، حزب الله بودن و خستگی ناپذیر بودن با درایت است.

عین اللهی با بیان خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی گفت: در زمان استراحت ایشان تعجب می کردم که ایشان همیشه در عرصه خدمت و پیشرفت کشور فعال و در خدمت خستگی ناپذیر بودند.

وی یکی از ویژگی های رئیس جمهور شهید را دوری از حاشیه دانست و گفت: متأسفانه تهاجم ب. با رحمت آه تو در برخی رسانه ها و فضای مجازی افرادی مخالف او و دولت بودند اما وی در آخرین جلسه هیات دولت گفت که با خدا عهد بستم که در حل مشکلات مستضعفان از ولایت پیروی کنم. مردم و حضور بی ادعا در میان مردم.

وزیر بهداشت از شهید امیر عبداللهیان وی از وی به عنوان یکی از نیروهای انقلاب در حکومت مردمی یاد کرد و گفت: سه سال این افتخار را داشتم که در کنار ایشان باشم. دکتر امیر عبداللهیاناو وزیر جهادی بود که بارها به او گفته بودم که نگران سلامتی او هستم و از شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان قدردانی می کنم. به قول شهید حاج قاسم سلیمانی شهید می شود که شهید زندگی می کند و ایشان هم مصداق این عبارت بود.

عین اللهی به چهره محبوب و معتبر آیت الله آل هاشم در بین مردم ایران و تبریز اشاره و تاکید کرد: ایشان از موفقان هستند. بیشترین امام جماعات کشور بود و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بالاترین رای را کسب کرد. اگر کسى آیت الله آل هاشم را با عفتش نمى شناخت، گمان نمى کرد که امام جمعه است. ساده زیستی، مردمی بودن و پیگیری مشکلات مردم از مهم ترین ویژگی های او بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا