سلامت خانواده

نظام سلامت کشور مدیون شهید رئیسی است

به گزارش خبرآنلاین، در متن بیانیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور و یارانش قلب ملت ایران را شوکه کرد. تقارن آسمانی این خادم عمومی با ولادت امام رحمت، امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه السلام که در خدمت به مردم و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کرد، گواه بر صفای باطن و صفای باطن اوست. خلوص.

مهر در خبری نوشت: ایران اسلامی و ملت شریف و قدرشناس ایران هم اکنون با دلی آکنده از اندوه در آستان رهبر مدبر جهان، مدیر توانمند، خدمتگزار صادق و مردمی ایستاده اند. “

هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی امروز در غم از دست دادن همراهی صادق و حمایت نستوه ای که در این مدت اخیر با جدیت و متواضعانه در مسیر ارتقای سلامت مردم ایستادگی کرد. تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر این مجاهد مغتنم الگویی است بدون آن که جایگزینی برای همه مدیران و کارگران باشد.

نظام سلامت کشور به دلایل مختلف گروگان و مدیون آیت الله رئیسی است. از حضور سرزده ایشان در جلسات مدیریت بیماری کرونا گرفته تا تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های عمرانی بهداشتی و درمانی دانشگاه، همگی گویای نگرش برتر ایشان نسبت به ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی است.

بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دانشگاه نیز در مسیر خدمت رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و با انگیزه و روحیه انقلابی که از ایشان دریافت کرده ایم، خواهد بود. و استقلال ایران و ایرانی را سرلوحه کارها قرار دهد.

شهادت آیت الله رئیسی که تلاش و جهاد ایشان در راه پیشرفت و توسعه کشور و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد. این امر ما را به عنوان کارگزاران نظام سلامت مصمم تر می کند که برای بهبود نظام سلامت تلاشی نکنیم.

اگرچه جای خالی او تا سال ها پر نخواهد شد. اما ما دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی عهد می بندیم که همیشه پیشگام باشیم تا در مسیر آنها گام برداریم.

هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اعضای محترم دولت، بیت شریف این رئیس جمهور شهید و ملت شریف ایران، ضمن تداوم تلاش علمی و سلامت و سلامت خدمات درمانی برای شهدای اخیر و برای مردم عزیز، سلامتی و موفقیت از درگاه خداوند متعال است.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا