سلامت خانواده

حمل با داروهای گران قیمت / تخلفات گزارش

سعید مهرزادی به نظارت دقیق این سازمان بر بازار دارو ، تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی اشاره کرد و گفت: “سازمان غذا و داروی به طور جدی شکایات و تخلفاتی را برای حفظ سلامت عمومی دنبال می کند. حقوق مصرف کننده فعال است.

وی افزود: “بازرسی های مداوم داروخانه ها و مراکز تأمین بهداشت برای اطمینان از صحت کالا و خدمات انجام می شود.” نصفهمکاران ما با دقت و حساسیت بالا مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف می کنند و از هرگونه خطر برای سلامت مصرف کنندگان جلوگیری می کنند.

رئیس دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخ به شکایات سازمان غذا و دارو به بررسی سریع شکایات مصرف کنندگان در زمینه گران ، تقلبی یا تاریخچه محصولات اشاره کرد: این شکایات با دقت مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت لزوم ، اقدامات حقوقی مانند مراجعه به پرونده ها به کمیته های تخصصی و Ta'zir انجام می شود.

وی گفت: “هدف ایجاد یک محیط امن و قابل اعتماد برای مصرف کنندگان است.”

مهرزادی از همکاری نزدیک سازمان غذا و داروی با سایر مؤسسات مسئول در منطقه خبر داد و افزود: این همکاری ها علاوه بر مقابله با تخلفات ، همچنین شامل ارتقاء آگاهی عمومی و بهبود فرایندهای نظارتی است.

وی گفت: اقدامات انجام شده در زمینه نظارت بر قیمت گذاری مواد مخدر در پاییز و رفتار جدی سازمان با تخلفات گران قیمت و عدم ارائه فاکتور: در سال گذشته ، اقدامات پذیرفته شده ، پذیرفته شده و قانونی انجام شده است.

نظارت بر سازمان غذا و داروی ، سازمان غذا و داروی ، تأکید کرد: سازمان غذا و داروی به طور مداوم نظارت خود را افزایش می دهد و نتایج نشان می دهد که تخلفات در حال کاهش است ، افراد می توانند از طریق سیستم های ثبت شده سیستم های مشخص شکایت کنند. به سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا