سلامت خانواده

شهید رئیسی در خدمت به نظام سلامت پیشگام بود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام بهرام عین اللهی آمده است: شهادت در راه خدا، برای مرد بزرگی که برآمده از مردم بود، با شادی و غم آنها زندگی کرد، شأن شب از روز را برای پیشرفت تشخیص نداد. و رشد و در نهایت در سخت ترین زمینه ها. این مرز پر از دل، آخرین امانت الهی را که جانش در طبق اخلاص بود گذاشت. از حرم خورشید خراسان که خدمتش افتخارش بود، تا کوه های بلند آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت. تمام خاک ایران همیشه با افتخار شاهد زحمات مردی است که اینک مفتخر است به نام شهید.

اساتید نظام سلامت و همکاران اینجانب در این سالهای پرخدمت گواه این حقیقت هستند هستند آن شهید بزرگوار در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در آخرین اقدام جان مادی آن شهید بزرگوار فدای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی شد.

بی شک این حادثه جانگداز نقطه عطفی برای اتحاد و افزایش همبستگی ملی نخبگان و مردم خواهد بود و همه نهادهای دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مسیر خدمت به ایران اسلامی سربلند خواهند بود. .

اینجانب ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم، دکتر حسین امیرعبداللهیان و یاران گرامیشان، به محضر امام عصر (عج)Ajرهبر معظم انقلاب، مردم عزیز و قدرشناس و جامعه شریف، برای این شهدای سرافراز، علو درجات و برای ملت ایران اسلامی و خانواده بزرگوارشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا