اخبار سلامت

پیام تسلیت مسئولین نظام سلامت در پی شهادت آیت الله رئیسی

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه، مسئولان نظام سلامت شهادت خادم الرضا(ع) وزیر امور خارجه امام زمان(عج) را تسلیت گفتند. جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی.

پیام تسلیت رئیس سازمان اورژانس کشور

جعفر میادفر; رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است.

«نام خداوند بخشنده

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

اگر عالمی بمیرد در اسلام حفره ای هست که تا قیامت هیچ چیز آن را پر نمی کند.

پیام تسلیت رئیس سازمان غذا و دارو

رئیس سازمان غذا و دارو نیز با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و یارانش را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم
همه من مخالف آنها هستم و بقیه برای پروردگار و ذوالجلال و الاکرام است.

هر چند از عصر دیروز و پس از شنیدن خبر سقوط هواپیما، مثل همه مردم ایران دست به سوی آسمان بلند کردیم و در شب میلاد حضرت سامان الائمه (ع) منتظر خبر بودیم. از سلامت و سلامت خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، اما آنچه باید گفت این است که خبر ناگزیر تلخ تر از خبر تلخ است و باعث تأثر عمیق مردم ایران و دوستداران اسلام شده است. در سراسر جهان و بدون شک صبر در چنین نبرد غم انگیزی جز با توسل به خالق و اولیای الهی او آسان و ممکن نیست.

این مصیبت بزرگ را به حضرت امام خامنه ای، ملت عزیز و قدرشناس ایران و همه دوستداران کرامت اسلام در اقصی نقاط جهان تسلیت عرض می نماییم.

از «خدای دهه 60» می خواهیم که مقام ملکوتی رئیس جمهور محبوب و یارانش را در رحمت بیکران خود قرار دهد و مقتدرتر از همیشه از جمهوری اسلامی در راهیان نور پاسداری کند.

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام پزشکی

محمد رئیس زاده; رئیس سازمان نظام پزشکی کشور نیز شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

شهادت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی را به رهبر انقلاب اسلامی، خانواده این شهدای گرانقدر و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم. نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان.
بی شک تلاش ها و تلاش های بی شائبه رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود.
علو درجات آن شهدای والامقام و تسلیت بازماندگان و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را مسالت داریم.

پیام تسلیت رئیس اورژانس استان تهران

همچنین محمداسماعیل توکلی; رئیس سازمان اورژانس استان تهران نیز با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور عزیز ایران را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«نام خداوند بخشنده

«کسانی که چون مصیبتی به آنان رسد، می گویند: ما از آن خداییم و به سوی او باز می گردیم».

با نهایت تاسف و تاثر، خبر تاسف بار شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور عزیز کشورمان، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و سردار سرافراز سپاه اسلام سید مهدی موسوی رئیس حراست رئیس جمهور و خلبانان. و خدمه پرواز هلیکوپتر باعث غم و اندوه زیادی در سقوط بالگرد شد.

آیت الله رئیسی با شخصیت ممتاز و خدمات ارزنده خود همواره در دل مردم جای داشت و خاطرات ارزشمند و ماندگاری از خود بر جای گذاشت. یقیناً از دست دادن آنها ضایعه جبران ناپذیری برای کشور و ملت ما خواهد بود.

این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر معظم و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، بیت معظم له، همه همکاران تسلیت عرض می نمایم. و فعالان عرصه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. از خداوند متعال برای شهدای راه خدمت، ترفیع و غفران ابدی و برای بازماندگان صبر و تسلیم عنایت الهی مسالت دارم.

ساده زیستی و خدمات گرانبها و ماندگار جناب آقای دکتر رئیسی در دوران تصدی این مسئولیت همواره در اذهان مردم شریف ایران ماندگار خواهد بود. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا