بهداشت و درمان

مدیران حوزه سلامت شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، مدیران و مسئولان ارشد حوزه سلامت در پیام هایی جداگانه این حادثه دردناک را تسلیت گفتند. ضرر – زیان.

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام پزشکی

محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: شهادت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه این فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همرزمان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده این شهدای گرانقدر و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

پیام تسلیت رئیس سازمان غذا و دارو

سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در پیامی تسلیت گفت: اگرچه از عصر دیروز و پس از شنیدن خبر سقوط هواپیما، مانند همه مردم ایران دستان خود را به سوی آسمان بلند کرده اند و منتظر اعلام سلامتی در آستانه میلاد حضرت سامان الائمه (علیه السلام). و سلامت خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ما بود، اما چه بگوییم که به ناچار آن خبر تلخ تر از خبر تلخ است و تأثیر عمیقی بر مردم ایران و دوستداران اسلام گذاشت. در سراسر جهان و بدون شک صبر در چنین اندوهی جز با توسل به خالق حاصل می شود. و اولیای الهی او آسان و ممکن نیست.

این مصیبت بزرگ را به حضرت امام خامنه ای، ملت عزیز و قدرشناس ایران و همه دوستداران کرامت اسلام در اقصی نقاط جهان تسلیت عرض می نماییم.

پیام تسلیت رئیس سازمان اورژانس

جعفر میادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی تسلیت گفت: با نهایت تأسف و تأثر شهادت خادم الرضا خادم الرضا(ع) خادم مردم و خادم رعیت حضرت زهرا(س) بحث و جدل اسلام و مسلمین آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری این عالم مجاهد و انقلابی که در تمامی مراحل حساس و خطرناک نظام اسلامی با اخلاص کامل و اعتقاد کامل به نظام جمهوری اسلامی و اقتدار عظمت این مصیبت وارده را به ایثارگران استان تسلیت می گویم، یقیناً خداوند متعال اجر سال ها مجاهدت و تلاششان را با عنایات بی کران خود در بهشت ​​رضوان عنایت فرماید. آتا انجام خواهد داد

پیام تسلیت رئیس فرهنگستان علوم پزشکی

علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران در پیامی نوشت: وقتی مومن خدمتگزار آفرین پس از سالها مجاهدت صادقانه در راه خدمتش جان خود را به زیباترین وجه تسلیم می کند، آخرین قدم را به سوی خالق و پروردگارش برداشته است.

سانحه جنگنده هوايي كه براي رئيس جمهور عزيز كشورمان و هيات همراهش رخ داد و ايران اسلامي را براي آن عزيزان داغدار كرد، اندوهي بزرگ و فراموش نشدني براي همگان است.

ضمن تسلیت این مصیبت به محضر حضرت فرج الشریف، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت عزیز ایران، برای رئیس جمهور شهید خادم الرضا(ع) آیت الله دکتر. سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه در محضر جناب عالی طلب مغفرت و علو درجات داریم.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت

محمدمهدی نشی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیام تسلیت خود نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا علیه السلام در شب ولادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در حین خدمت به شهادت رسید. مردم.

این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور کشورمان تسلیت عرض نموده و برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

پیام تسلیت سازمان نظام پرستاری

سازمان نظام پرستاری در پی سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

با کمال تاسف و تاثر، به حضرت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه، حضرت آیت الله آل هاشم، امام بزرگوار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم هموطنان صبر زیل برای بازماندگان و خانواده محترمشان و برای شهدای سانحه از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت مسئلت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا