سلامت خانواده

خبرهای خوب از مترو کرج

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، عمار ایزدیار ظهر یکشنبه 9 اردیبهشت در نشست خبری پروژه خط 2 قطار شهری کرج اظهار کرد: بدون شک با راه اندازی مترو شاهد تحولات جدی در سیستم حمل و نقل شهری خواهیم بود. کرج.

وی گفت: با راه اندازی ایستگاه های مختلف قطار شهری شاهد کاهش تردد در مسیرهایی خواهیم بود که تراکم و ترافیک بالایی دارند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند تغییر ساختار حمل و نقل عمومی در برخی نقاط شهر از جمله گلشهر 45 متری و چهار راه طالقانی هستیم، افزود: در این راستا اقداماتی انجام شده و تامین پایانه مسافربری در سطح شهر انجام شده است. طرح تفصیلی آینده کرج یکی از آنهاست.

این مسئول بیان کرد: در طرح تفصیلی آینده فضایی برای مجتمع ایستگاهی و پایانه مسافربری تاکسی در اراضی پارک جهان پیش بینی شده است.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه باید سیستم حمل و نقل عمومی را بر اساس نوع بهره برداری، منابع و نیازهای موجود توسعه دهیم، گفت: به عنوان مثال تا زمانی که مترو به مرحله اقتصادی و تجاری نرسد نیازی به تزریق نیست. نیروی انسانی در این ما هیچ ساختاری نداریم.

وی با توجه به اینکه از تهران درخواست تعیین 6 راهبر قطار به همراه ناظر به شهر کرج را داشته ایم، گفت: در کنار این افراد شهرداری نیز موظف است از همکارانی که تمایل به فعالیت در این زمینه را دارند فراخوان دهد. آنها را به کار دعوت کنید و به آنها آموزش دهید.

ایزدیار با بیان اینکه شهرداری در حوزه های پشتیبانی از ظرفیت بالایی در نیروی انسانی برخوردار است گفت: باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

یکی از اعضای شورای شهر کرج با اشاره به تلاش برای رفع مشکل دپوی مترو در دانشگاه خوارزمی گفت: بر اساس مصوبه دولت باید دپوی مترو در دانشگاه خوارزمی احداث شود و در تلاش هستیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم. اختلافات در این زمینه

وی با بیان اینکه اگر دپوی قطار شهری در پشهنگی و کمالشهر احداث شود بسیار گران تمام می شود، گفت: به همین دلیل راحت ترین راه برای ساخت این مجموعه در دانشگاه خوارزمی است که مصوبه هیات دولت را نیز دارد. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا