سونی، لگ در بازیهای آنلاین پلیاستیشن را کاهش میدهد
طبق پتنت جدیدی که در Tech4Gamers منتشر شده است، سونی در تلاش است از یادگیری ماشینی برای به حداقل رساندن تاخیر و تاخیر در بازی های آنلاین برای گیمرهای پلی استیشن استفاده کند. این حق ثبت اختراع که Timed Input/Action Release نام دارد، از تکنیک های پیش بینی برای پیش بینی اینکه بازیکنان کدام دکمه ها را انتخاب کرده و به سرور ارسال می کنند، استفاده می کند. این فرآیند به گیمرها اجازه می دهد تا با کمترین تاخیر ممکن واکنش های خود را در بازی اعمال کنند.
PatentScope این پتنت را اعلام کرد و توضیح داد که یادگیری ماشین دکمه مورد نظر را قبل از اینکه بازیکن دکمه کنترلر را فشار دهد به سرور ارسال می کند. پس از تایید بازیکن، این عمل در بازی انجام می شود و به این ترتیب میزان لگ به حداقل می رسد. این فناوری می تواند تجربه بازی آنلاین را برای گیمرها بهبود بخشد و رقابت بیشتری را در بازی ها ایجاد کند.