علمی و فناوری

دولت به رفاه مردم در فضای مجازی توجه دارد| تاکید بر افزایش سرعت اینترنت

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه طرح فیبر نوری قم افزود: 7.5 میلیون خانوار در کشور تحت پوشش شبکه فیبر نوری هستند، خبر امیدوارکننده ای است و همه مردم باید در مدت کوتاهی از این زیرساخت مهم ارتباطی بهره مند شوند. از زمان

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد اهمیت فضای مجازی در زندگی روزمره مردم است. در حال حاضر 25 میلیون نفر از مردم کشور از شبکه فیبر نوری بهره مند شده اند.

رئیس جمهور ادامه داد: امروزه کسب و کارها، انتقال دانش، ارتباطات اداری، سازمانی، مالی و … بر بستر فضای مجازی قرار می گیرد و بر این اساس رفاه مردم در فضای مجازی مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش سرعت اینترنت ادامه داد: قدرت و سرعت شبکه مورد توجه و تاکید دولت سیزدهم است.

رئیس جمهور گفت: استان قم مهد علم و آموزش است و نقش بسیار مهمی در تولید محتوا دارد. پژوهشی، پژوهشی، موسسات علمی و حوزه های علمیه و دانشگاه ها در قم تولید محتوا می کنند که انتقال این تولید محتوا به شهرستان ها و عموم مردم و خارج از کشور در این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیسی تاکید کرد: توسعه فیبر نوری یک زیرساخت فرهنگی است. استفاده مردم قم از این فناوری فیبر نوری برای منازل و مشاغل و تسریع در ارتباطات و انتقال اطلاعات قابل تقدیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا