تلگرام به فهرست کانالهای ارتباطی اینترک افزوده شد
این اقدام به کسب و کارها این امکان را می دهد تا راحت تر با مخاطبان خود در این پلتفرم ارتباط برقرار کنند.
تلگرام با بیش از 40 تا 50 میلیون کاربر فعال یکی از محبوب ترین کانال های ارتباطی در ایران است. حتی با وجود محدودیت های فیلترینگ، این پیام رسان همچنان جایگاه خود را در بین کاربران حفظ کرده و روزانه میلیون ها تعامل و ارتباط را میزبانی می کند.
آماده شدن برای رفع احتمالی فیلتر تلگرام
با توجه به رفع محدودیتهای اخیر برای برخی پلتفرمها، گمانهزنیهایی درباره احتمال حذف فیلتر تلگرام نیز مطرح شده است. در صورت تحقق این امر، انتظار می رود تعداد کاربران تلگرام در ایران به میزان قابل توجهی افزایش یابد و این بستر به ابزاری قدرتمندتر برای ارتباط با مخاطبان تبدیل شود. اینترک با پیش بینی این وضعیت، تلگرام را به پلتفرم خود اضافه کرده است تا کسب و کارها برای این پیشرفت آماده باشند.
نحوه استفاده از تلگرام در اینترک
با ورود به اکوسیستم اینترک، کسب و کارهای مشتری اینترک می توانند ربات تلگرام خود را به این پلتفرم متصل کرده و پیام های خود را به صورت خودکار ارسال کنند. حتی اینترک کد نمونه ربات تلگرام را برای تسریع راه اندازی و استفاده از این ویژگی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد.
به گزارش اینترک، تلگرام در حالی به کانال های ارتباطی این پلتفرم اضافه شده است که حتی رقبای بزرگ بین المللی مانند Insider و WebEngage هنوز این قابلیت را ارائه نکرده اند.
این شرکت ارائه دهنده راهکارهای اتوماسیون بازاریابی اعلام کرده است که با استفاده از این ربات پیام ها بدون هیچ مانعی برای کاربران تلگرام ارسال می شود و تمامی فعالیت ها بدون نیاز به دانش فنی از طریق داشبورد اینترک مدیریت می شود. همچنین امکان طراحی و ارسال پیام های شخصی سازی شده دقیقا برای مخاطبان وجود دارد.
با اضافه شدن تلگرام، کانالهای ارتباطی اینترنتی شامل ایمیل، پیامک، پیامهای درون سایت، پیامهای درونبرنامه، اعلانهای فشار اپلیکیشن، اعلانهای فشار وب و کانالهای سفارشی میشود. (کانال سفارشی)، تلگرام و واتس اپ و اینترک تنها پلتفرمی است که چنین طیف گسترده و متنوعی از کانال های ارتباطی را در ایران ارائه می دهد.