بهداشت و درمان

اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ تامین‌اجتماعی در سال جدید

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا) سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی در دور جدید بازدید میدانی از پروژه های عمرانی سازمان تامین اجتماعی در سال 1403، ضمن بازدید از پروژه عمرانی سازمان تامین اجتماعی. بیمارستان جدید شهید فیاض بخش تهران در نشست مشترک با مسئولان اجرایی این پروژه بر لزوم تکمیل آن در کوتاه ترین زمان ممکن و استفاده از این مرکز درمانی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان تاکید کرد.

وی در خصوص وضعیت ساخت پروژه بیمارستان فیاض بخش که در غرب شهر تهران واقع شده است، افزود: این پروژه به مراحل پایانی رسیده و به زودی آماده ارائه خدمات به مردم به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی می شود. سازمان. اگرچه پیش بینی می شد برخی از پروژه ها در زمان کوتاه تری به اتمام برسد، اما در هر صورت طی ماه های آینده پروژه جدید بیمارستان فیاض بخش تکمیل و تجهیز می شود تا بیمه شدگان بتوانند از خدمات گسترده و به روز این بیمارستان استفاده کنند. مرکز پزشکی بزرگ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند تکمیل و بهره برداری شامل آخرین اقدامات عمرانی، تجهیز بیمارستان و استقرار نیروی انسانی بخش های مختلف انجام می شود و ظرفیت خدمات رسانی یک نفر از بزرگترین مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در اختیار بیمه شدگان عزیز قرار خواهد گرفت.

در این بازدید مسئولین اجرایی پروژه احداث بیمارستان 550 تختخوابی شهید فیاض بخش تهران ضمن ارائه گزارشی از بخشهای مختلف این پروژه از جمله روند تامین زیرساخت ها و تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی ، از پیشرفت این پروژه خبر دادند و برای تکمیل آن در ماه های آینده ابراز امیدواری کردند.

بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش با بیش از نیم قرن فعالیت در عرصه درمان، با 500 تخت و بالغ بر 27 تخصصی به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی سازمان تامین اجتماعی و یکی از مراکز اصلی تروما در تهران محسوب می شود. و کلینیک های فوق تخصصی یکی از بزرگترین مراکز درمانی کشور محسوب می شود.

این بیمارستان یکی از مهمترین مراکز درمانی در مواقع بحران و عضو تیم امداد و نجات هوایی کشور و مراکز تروما در غرب تهران است.

ساخت ساختمان جدید این بیمارستان در زمینی به مساحت بیش از 60000 متر مربع از سال 1387 آغاز شده و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش به عنوان اولین مرکز درمان ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی از سال 1335 فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از مراکز اصلی ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در غرب استان تهران است که روزانه بیش از 2200 بیمار سرپایی دارد.

این مرکز درمانی با 385 تخت فعال، 28 تخت اورژانس، 30 تخت ویژه و 5 اتاق عمل به مراجعین و بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه می کند.

بیمارستان فیاض بخش با 1200 نیروی انسانی در بخش های پزشکی، پرستاری، درمانی و اداری سالانه پذیرای حدود 800 هزار بیمار، پزشک در 9 تخصص شامل جراحی عمومی، ارتوپدی، قلب، داخلی، اطفال، بیهوشی، متخصص زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب و فوریت های پزشکی است. 24 ساعته در این مرکز درمانی فعال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا