گزینه «عجله ندارم» از تپسی حذف شد
به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)گزارش ها و اعلامیه های کاربران در فضای مجازی حکایت از حذف گزینه «عجله ندارم» نیز از تپسی دارد.
آنطور که روابط عمومی تپسی توضیح داد، این گزینه با دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.
گزینه «عجله ندارم» یکی از گزینه های موجود در تپسی برای کاربران مسافرتی بود که می خواستند بیشتر منتظر بمانند تا درخواست سفرشان پذیرفته شود اما هزینه کمتری برای سفر پرداخت کنند. این گزینه از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه از پلتفرم تپسی حذف شده است.
پیش از این با پیگیری های سازمان تعزیرات حکومتی گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ حذف شده بود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اسفندماه سال گذشته در این زمینه توضیح داد: این گزینه یکی از موضوعاتی بود که هیچ دستگاهی به آن ورود نکرده است و ما مستقیما وارد آن شدیم و قطعا یکی از مصادیق گران فروشی است. قبلا تذکرات لازم داده شده و پرونده تشکیل و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است. در نهایت من استدلال می کنم که شرکت های تاکسی اینترنتی خودشان این گزینه را جمع آوری می کنند زیرا این گزینه در حق مردم بی انصافی است و برخی از شرکت ها قول حذف آن را دادند زیرا ما دیروز پیگیر بودیم.