اخبار سلامت

افتتاح خوابگاه متأهلی برای 120 دانشجوی علوم پزشکی تهران

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، مراسم افتتاحیه سرای 2 حکیم ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد. و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران.

سید محمد پور حسینی; در این مراسم مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ضمن تقدیر از خیرین گفت: این طرح برای جوانان دانش آموز اعتلای علم و کشور بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به موضوع جوانی جمعیت و ازدواج گفت: امروز شرایط ازدواج برای دانشجویان جوان سخت است و راه اندازی این مرکز ازدواج با فضایی مناسب و آرام زمینه ازدواج جوانان را فراهم می کند.

حسین کوانتی; رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در مراسم افتتاحیه خوابگاه حکیم 2 ویژه دانشجویان متاهل این دانشگاه با اشاره به سرعت بالای بازسازی این اقامتگاه با کمک خیرین اظهار داشت: از ابتدای مسئولیت اینجانب. ، عزم خود را جزم کرده ام که پروژه های نیمه تمام دانشگاه را تکمیل کنم و تاکنون بیش از 100 پروژه عمرانی به اتمام رسیده است.

زوانتی به بازسازی کامل ساختمان های سرای حکیم که پیش از این غیرقابل سکونت بودند اشاره کرد و تصریح کرد: با تلاش و اعتبار خیرین و تلاش مسئولان دانشگاه ظرف مدت 7 ماه 33 واحد از این ساختمان بازسازی و به امکانات رفاهی مجهز شد. و اکنون برای دانشجویان متاهل آماده زندگی می باشد.

وی همچنین به راه اندازی سرای حکیم 1 در 7 ماه پیش اشاره کرد و این امر را نشان از سرعت بالای کار در این پروژه دانست.

زوانتی در پایان به کمبود خوابگاه های دانشجویی تک نفره اشاره کرد و گفت: خوابگاه های دانشجویی یک نفره با 400 تخت در حال ساخت است و امیدواریم تا 6 ماه آینده به بهره برداری برسد. با راه اندازی این هاستل کمبود خوابگاه برطرف می شود.

حاج حسین رضایی مدیر عامل موسسه خیریه با اشاره به شرکت خیرین در سرای حکیم 1 و 2 دانشجویان متاهل دانشگاه گفت: خیرین در کشور ما کارهای بزرگی انجام می دهند و وظیفه ما تشویق مردم به انجام کارهای خیر است.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین پروژه ها سریعتر، ارزانتر و با کیفیت بالاتر انجام می شود، گفت: بیمارستانهایی که با کمک خیرین ساخته شده نمونه آن است. ما وظیفه داریم از همه خیرین قدردانی کنیم و کار خوب آنها را ارج نهیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا