اخبار سلامت

وزیر بهداشت: مبلغ اضافه کاری پرستاران به زودی افزایش می یابد

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو به نقل از خانه ملت، محمدرضا ظفرکندی با بیان اینکه جلسات زیادی با سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در خصوص اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران برگزار کردیم، اظهار داشت: در این راستا جلسات متعددی را در خصوص اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران برگزار کردیم. و گفت: با پیگیری های فراوان توانستیم میزان اضافه کاری را افزایش دهیم. پرستاران را از طریق فرمول اصلاح کنید و میزان آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در این راستا نتایج مثبتی حاصل شده و مبلغ اضافه کار جدید طی یک تا دو روز آینده اعلام خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران گفت: از زمانی که وارد دولت شدیم پیگیر مطالبات پرستاران بودیم و حداقل سه بار در جلسه دولت این موضوع را با رئیس جمهور مطرح کردیم. وی همچنین به نهادهای ذیربط تاکید کرد که مطالبات را سریعتر محقق کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مبالغ قبلی در دو مرحله (مرحله اول 7 همات و مرحله دوم 2.5 همات) برای پرداخت معوقات پرستاران پرداخت می شد، افزود: بسیاری از پرداختی های پرستاران 8 تا 9 ماه بود. عقب افتاد و با تاخیر، اما توانستیم معوقات را تسویه کنیم. به پرداخت و به طور متوسط ​​آن را به ابتدای سال 1403 رساندیم، یعنی از مهر 1402 این مطالبات اصلاح شد و زمان پرداخت به دانشگاه های علوم پزشکی به خرداد رسید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا