سلامت خانواده

خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، وزیر بهداشت با بیان اینکه در خصوص اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران جلسات زیادی با سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه برگزار کردیم، گفت: در این زمینه نتایج مثبتی حاصل شد. به دست آمده است و میزان اضافه کاری یک به دو می باشد. روز بعد اعلام می شود؛ با پیگیری های فراوان توانستیم از طریق فرمولی میزان اضافه کاری پرستاران را اصلاح کنیم و افزایش چشمگیری داشته است.

ایلانا در خبری نوشت: محمدرضا ظفرکندی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران با توجه به نزدیک شدن به روز پرستار، گفت: از زمانی که وارد دولت شدم پیگیر مطالبات پرستاران بودم و این موضوع را با وزارت بهداشت مطرح کردم. رئیس جمهور حداقل 3 بار در جلسه هیأت دولت». وی همچنین بر دلایل مربوط به تحقق سریعتر مطالبات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مبالغ قبلی در دو مرحله (مرحله اول 7 همات و مرحله دوم 2.5 همات) برای پرداخت مطالبات معوق پرداخت شد، افزود: بسیاری از پرداختی های پرستاران 8 تا 9 ماه عقب افتاد و با تاخیر پرداخت شد. و توانستیم معوقات را پرداخت کنیم و به طور میانگین آن را به ابتدای سال 1403 رساندیم، یعنی از مهر 1402 این مطالبات اصلاح شده و زمان پرداخت به دانشگاه های علوم پزشکی به خرداد رسیده است.

ظفرکندی ادامه داد: البته به دانشگاه های بزرگ بیشتر و دانشگاه های کوچک کمتر پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: جلسات زیادی با سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه برای اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران برگزار کرده ایم. در این راستا نتایج مثبتی حاصل شده و میزان اضافه کاری نیز طی یک تا دو روز آینده اعلام خواهد شد. با پیگیری های فراوان توانستیم از طریق فرمولی میزان اضافه کاری پرستاران را اصلاح کرده و به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا