سلامت خانواده

داروهای تقلبی چاقی و لاغری زیر ذره بین مجلس – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در این جلسه به برخی از وظایف، خدمات و وظایف این سازمان در بخش های مختلف تخصصی و فنی و همچنین تعداد مراکز و پرسنل شاغل اشاره کرد. در این سازمان

وی یکی از چالش های قابل توجه سازمان را پایین بودن میزان حقوق دریافتی همکاران به ویژه پزشکان برشمرد و تاکید کرد: مفاد قانونی همکاران و بازنشستگان سازمان در سطح بسیار پایینی قرار دارد به طوری که پزشک متخصص با سی سال ها سابقه کار در سازمان پس از بازنشستگی 14 میلیون تومان دریافت می کند.

رئیس سازمان در مورد لزوم اصلاح این پرداخت ها با توجه به سختی و سختی و نوع کار پزشکی قانونی مورد تاکید.

در ادامه این جلسه گزارشی از نتایج آزمایشات و بررسی های سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص داروهای چاقی و لاغری و ترکیبات خطرناک برخی از این داروها ارائه شد که مورد توجه اعضای بهداشت قرار گرفت. و کمیسیون درمان شورای اسلامی. اعضای این کمیسیون پس از استماع گزارش پزشکی قانونی برخی پرونده های ارجاعی به این سازمان در زمینه مصرف داروهای چاقی و لاغری، خواستار ورود جدی به این موضوع و بررسی و ساماندهی این موضوع شدند.

لازم به ذکر است در این دیدار علی هادی زادگان مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری و دکتر مریم اخگری عضو هیئت علمی و رئیس کنترل کیفی آزمایشگاه های سازمان مسجدی را همراهی می کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا