اخبار سلامت

ارسال پُستی شیرخشک در ایام نوروز/ نگران کمبود شیرخشک نباشید

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، علیرضا رستمی از بررسی موجودی انواع شیرخشک و مواد غذایی خاص در داروخانه ها خبر داد و از انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه کمبود در ایام نوروز گفت.

وی همچنین با اشاره به اطلاع رسانی تلفنی به والدین نوزادان متابولیک جهت تمدید نسخه الکترونیکی، از پیگیری ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: شرکت های توزیع کننده رژیم غذایی و متابولیک شیرخشک ها بازدید و وضعیت موجودی و عرضه شیرخشک قبل از آغاز سال جدید بررسی شده است.

رئیس اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، تامین انبار محصولات متابولیک ویژه و غذاهای مخصوص نوزادان برای ایام نوروز را اقدامی مهم دانست که آرامشی عظیم را در این حوزه به ارمغان آورد. شیرخشک. و عرضه شیرخشک های رژیمی نیز از این موفقیت بی تاثیر نبوده است.

وی با بیان اینکه تمرکز بر شیرخشک به معنای بی توجهی به سایر ادارات این اداره کل نیست، تصریح کرد: انجام بازرسی موردی بر اساس شکایات دریافتی از مراکز غیر مجاز عرضه دارو، داروخانه ها و باشگاه های بدنسازی و ورزشی علاوه بر بازدید مستمر از مراکز فوق الذکر که توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه ها انجام می شود، از جمله فعالیت های دیگری که می توان بیان کرد، اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا