اخبار سلامت

آتش سوزی در انبار موادغذایی خیابان دماوند بدون مصدوم

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، محمد اسماعیل توکلی با اشاره به حادثه آتش سوزی در انبار مرکزی یک شرکت تولید مواد غذایی اظهار داشت: حوالی ساعت 17 امروز آتش سوزی در انبار مرکزی شرکت تولید مواد غذایی رخ داد. به مرکز ارتباط اورژانس 115 اطلاع داده شد.با اعلام این گزارش با توجه به احتمال گسترش آتش، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورولانس به محل حادثه در خیابان دماوند اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه تاکنون مصدومی نداشته است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 16:56 عصر امروز 11 فروردین ماه 1403 یک مورد حادثه آتش سوزی در انبار مواد غذایی و کاغذ به آدرس خیابان دماوند بعد از تهران. جاده پارس به آتش نشانی گزارش شد.

وی افزود: 6 ایستگاه آتش نشانی به همراه چند تانکر آب، نردبان هیدرولیک و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. آتش نشانان در عرض 4 دقیقه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه که برای نگهداری مواد غذایی و مقداری کاغذ و مواد قابل اشتعال استفاده می شد، آتش سوزی رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش در همان دقایق اولیه شعله ور بود و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و هم اکنون حجم وسیع آتش مهار شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا