سلامت خانواده

امنیت غذایی در جنگ بیولوژیک تهدید می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، محمد لطیفی بعدازظهر پنجشنبه در همایش «جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها» در سالن همایش های فرهنگسرای دفاع مقدس، خواستار توجه جامعه علمی به امنیت غذایی و جنگ بیولوژیک در منطقه شد. در سمنان

وی با بیان اینکه امنیت غذایی در جنگ بیولوژیک تهدید می شود، گفت: در حوزه امنیت غذایی باید بیش از گذشته هوشیار و برنامه ریزی باشیم.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه تهدیدات امنیت غذایی باید جدی گرفته شود خاطرنشان کرد: دشمن با شگردهایی مانند خرابکاری و تقلب در صدد آسیب رساندن به امنیت غذایی است.

لطیفی با بیان اینکه تروریسم یکی دیگر از تاکتیک های دشمن برای حمله به امنیت غذایی کشورمان است، گفت: امروز با پدیده تروریسم ترکیبی یعنی تروریسم در بخش های مختلف که امنیت غذایی را نیز شامل می شود، مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه هوشیاری ما باید بیش از هر زمان دیگری باشد، افزود: خودکفایی در تامین کامل مواد غذایی از مواردی است که باید به آن دست پیدا کنیم.

معاون بهداشت سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه در برنامه هفتم بر خودکفایی غذایی 60 درصدی کشورمان تاکید شده است، تاکید کرد: باید به سمتی برویم که به این مهم برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا