اخبار سلامت

معدوم سازی 500 تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، جعفر میادفر در جلسه بررسی طرح سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد سازمان اورژانس کشور برگزار شد، اظهار داشت: از چندی پیش ماه ها پیش با هماهنگی های داخلی و خارجی با معاونان وزارت بهداشت و سازمان های مرتبط با حوزه سلامت، برای ارائه بهترین خدمات به مسافران در ایام نوروز انجام شده است.

وی افزود: از سوم اسفندماه و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون بیش از 204 هزار تماس در اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده که منجر به بستری شدن 116 هزار نفر و حدود 8 هزار عمل اورژانسی شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اکیپ های بهداشتی که از ۲۴ اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرده اند، حدود ۴۶۲ هزار بار از رستوران ها، هتل ها و مراکز اقامتی و حدود ۵۰۰ تن مواد غذایی فاسد و فاسد شدنی و هزار و ۵۰۰ مورد فوک بازدید کرده اند. انجام شده که همه این اقدامات حاکی از نظارت های جدی است.

میادفر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در ایام نوروز خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم و از مردم می خواهیم در سفرهای نوروزی به توصیه های اورژانس برای کاهش تصادفات رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا