اخبار سلامت

ابراز خوشحالی کارشناس اورژانس بابل از پیام رهبر انقلاب/ احساس کردم دست خدا روی زمین بودم

معصومه مهرآور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی سلامت جو با ابراز خوشحالی از توجه ویژه مقام معظم رهبری در خصوص اقدام ایشان در نجات جان مادر و نوزادی که در برف روستای جاجن گرفتار شده بودند، اظهار کرد: وصف ناپذیر است و وقتی پیام تشکر خود را به من اعلام کردند بیش از حد خوشحال شدم. من وظیفه خود را انجام دادم و از آنها ممنونم که عمل مرا دیدند و به آن توجه کردند.

وی با بیان اینکه 10 سال سابقه کار در حوزه درمان و 10 سال سابقه کار در حوزه بهداشت را دارم، افزود: همچنین مادر و یک دختر هستم. می دانم چقدر برای یک مادر لذت بخش است که لبخند شادی را روی لب فرزندش ببیند.

این ماما با بیان اینکه مشاوره تلفنی برای نجات جان نوزاد و مادر بیش از 28 دقیقه به طول انجامید، گفت: لحظه ای که داشتم با پدر این نوزاد مشاوره تلفنی می دادم تا فرزندش را به درستی به دنیا بیاورد. و با خیال راحت، احساس کردم که خدا وجود خوبی دارد. به دنیا تقدیم می کند و من باید دستان خدا روی زمین باشم و به تولد این نوزاد کمک کنم.

کارشناس اورژانس 115 بابل گفت: پس از انتشار فایل صوتی من در رسانه ها افراد زیادی برایم دعا کردند که از همه آنها تشکر می کنم. امیدوارم آثار این دعاهای خیر در زندگی دخترم دیده شود.

به گزارش تسنیم، خانم مهرآور 18 اسفند ماه سال جاری در شبی که بارش شدید برف و باران جاده روستای جاجن از توابع بابلکنار را با مشکل تردد مواجه کرده بود با راهنمایی تلفنی پدر خانواده برای کمک به همسرش. تولد، زندگی مادر و نجات نوزاد از مرگ. سرانجام مادر و نوزاد پس از دریافت خدمات اولیه فوریت های پزشکی توسط تکنسین های اورژانس 115 بابل “محمد جعفرزاده” و “رحیم کریم پور” که به سختی و با کمک خودروهای جاده ای به محل ماموریت رسیده بودند به بیمارستان منتقل شدند. و هلال احمر. .

به گزارش تسنیم، امروز در حاشیه نشست خبری طرح سلامت نوروزی در وزارت بهداشت، خانم مهرآور به همراه تکنسین های اورژانس 115 بابل توسط وزیر بهداشت تجلیل شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا