اخبار سلامت

فوت 1200 نفر در حوادث ترافیکی نوروز امسال

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، جعفر میادفر در نشست خبری طرح سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت و معاونین بهداشتی و درمانی برگزار شد، از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی در سراسر کشور خبر داد. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: متاسفانه در ایام نوروز سال 1402 بیش از 1200 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که امیدواریم امسال با رعایت قوانین رانندگی و تلاش سازمان های امدادی شاهد کاهش تصادفات، جراحات و مرگ و میر در ایام نوروز.

وی از برگزاری جلسات ستاد سلامت نوروزی از یک ماه پیش با حضور دست اندرکاران داخلی و خارجی برای تامین سلامت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: برخی سازمان ها و دستگاه های اجرایی خارج از وزارت بهداشت از جمله نیروهای مسلح، در سال 1392، در سال 1394 با حضور فعالان داخلی و خارجی، سلامت مردم و مسافران را تامین می کنند. وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند که با آن تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهینه به مردم در ایام عید نوروز اندیشیده شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: تیم های نظارتی سازمان اورژانس کشور به همراه تیم های نظارتی معاونت بهداشت و درمان به طور مستمر بر میزان آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی در ارائه بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی نظارت و بررسی می کنند. خدمات در ایام نوروز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا