اخبار سلامت

وزیر بهداشت: پیام رهبر انقلاب خستگی را از تن سربازان جبهه سلامت زدود

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، در پی نجات جان مادر و نوزاد ساکن روستای جاجن از توابع بابلکنار که با راهنمایی تلفنی «معصومه مهرآور» مامای اورژانس 115 بابل انجام شد. حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی طی تماس تلفنی ابراز خوشحالی و پیام خود را اعلام کرد. رهبر معظم انقلاب از این نیروی زحمتکش اورژانس بابل قدردانی کردند.

بهرام عین اللهی; وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای از پیام حکیمانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب به کارشناس اورژانس شهرستان بابل که جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف را نجات داده بود، تشکر کرد. باری بر دوش نظام سلامت بویژه سازمان اورژانس بر تداوم روحیه خدمت و مجاهدت تا رسیدن به نتایج مورد انتظار مقام معظم رهبری تاکید کرد.

متن نامه دکتر بهرام عین اللهی خطاب به رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

حضور پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

سلام؛

از خداوند متعال که در این ماه مبارک درهای رحمت خود را به روی بندگانش گشوده است، می خواهم به دستورات حکیمانه آن رهبر فرزانه عمل کند.

به گزارش تسنیم، خانم مهرآور 18 اسفند ماه سال جاری در شبی که بارش شدید برف و باران جاده روستای جاجن از توابع بابلکنار را با مشکل تردد مواجه کرده بود با راهنمایی تلفنی پدر خانواده برای کمک به همسرش. تولد، زندگی مادر و نجات نوزاد از مرگ. سرانجام مادر و نوزاد پس از دریافت خدمات اولیه فوریت های پزشکی توسط تکنسین های اورژانس 115 بابل “محمد جعفرزاده” و “رحیم کریم پور” که به سختی و با کمک خودروهای جاده ای به محل ماموریت رسیده بودند به بیمارستان منتقل شدند. و هلال احمر. .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا