اخبار سلامت

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای کمک به مردم فلسطین

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس کمیته منطقه مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت و دکتر نیکنام; دستیار ویژه وزیر و مدیر کل همکاری های بین المللی با دکتر زیاد; سفیر فلسطین در قطر که به نمایندگی از وزارت بهداشت فلسطین در این نشست حضور داشت، در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه گفتگو و گفتگو کرد.

علیرضا رئیسی ضمن ابراز همدردی با مردم غزه و فلسطین گفت: دکتر ظفر قندی; وزیر بهداشت ضمن تبریک صمیمانه به مردم مظلوم غزه و فلسطین، آمادگی کامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برای کمک به مردم غزه و فلسطین اعلام کرد.

وی یکی از مشکلات موجود در کمک به مردم فلسطین را عدم دسترسی به سرزمین های اشغالی و ارسال کمک ها به آنجا دانست و ابراز امیدواری کرد که کشورهای مسلمان برای مردم مظلوم غزه اقدامات عملی و نه حرفی انجام دهند. و فلسطین

دکتر زیاد; سفیر فلسطین در قطر نیز در این دیدار گفت: ایران در طول تاریخ همواره در کنار مردم فلسطین بوده و این موضوع به میراثی بین ملت ایران و فلسطین تبدیل شده است. روابط ایران و فلسطین بسیار عمیق است و از حمایت و کمک جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود همه موانع، کمک ها از سوی سازمان های بین المللی در حال انجام است و انشالله آینده برای مردم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا