سلامت خانواده

آنچه برای سلامت قلب مضر است

به گزارش خبرآنلاین، در مطالعه ای که اخیراً در مجله آمریکایی اپیدمیولوژی منتشر شده است، افرادی که به دلیل شغل خود مجبور به ایستادن طولانی مدت در طول روز هستند، دو برابر بیشتر از افرادی که تمام روز را روی صندلی می نشینند، در معرض بیماری قرار دارند. . آنها با بیماری های قلبی مرتبط هستند.

برنا در خبری نوشت: شاید به این دلیل باشد که وقتی افراد ساعت‌ها می‌ایستند، خون در پاهایشان جمع می‌شود و بدن مجبور می‌شود بیشتر از همیشه برای مبارزه با جاذبه زمین تلاش کند و خون را به سمت بالا به قلب بفرستد. و باعث افزایش فشار در رگ های خونی می شود که به نوبه خود خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

برای رسیدن به این نتیجه، محققان موسسه کار و سلامت تورنتو 7300 کارمند با قلب سالم را به مدت 12 سال مورد بررسی قرار دادند و در پایان سال دوازدهم دریافتند افرادی که برای مدت طولانی سرپا می‌ایستند دو برابر بیشتر در معرض خطر هستند. از بیماری قلبی نسبت به کارمندان کم تحرک. آلوده شدند

ایستادن طولانی مدت، اگر نادیده گرفته شود، می تواند منجر به خطرات قلبی عروقی کشنده شود. بنابراین اگر شغلی دارید که باید همیشه در آن بایستید، سعی کنید هر 30 دقیقه یا هر زمان که احساس خستگی کردید، بنشینید. همانطور که به افرادی که همیشه می نشینند توصیه می شود هر از چند گاهی از جای خود بلند شوند، افرادی که ایستاده اند نیز باید هر از گاهی بنشینند و به بدن و قلب خود استراحت دهند.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا