سلامت خانواده

آستان قدس عباسی 500 هزار بطری سرم به مردم لبنان و فلسطین اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید احمد صافی در مراسم افتتاحیه کارخانه تولید سرم و محلول های تزریقی.خوبی» در کربلا مالا که اولین کارخانه از این نوع در استان کربلاست، ضمن تبریک این رویداد مهم، از اهدای 500 هزار بطری سرم به مردم شریف لبنان و فلسطین خبر داد و اظهار داشت: کارخانه تولید سرم و محلول های تزریقی.خوبیبه عنوان بزرگترین واحد تولیدی سرم های تزریقی در عراق جزو پروژه های راهبردی آستان قدس عباسی محسوب می شود که با هدف تقویت صنعت داروسازی داخلی و تامین نیازهای بهداشتی مردم این کشور به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به شرایط سخت و نامناسبی که مردم این دو کشور به ویژه در فلسطین اشغالی با آن مواجه هستند، بر ضرورت کمک رسانی به آسیب دیدگان تاکید کرد و افزود: دنیای امروز شاهد ظلم و ستم ملت های مظلوم است، مردم فلسطین. و لبنان به خصوص در سال های اخیر آسیب های زیادی دیده است و به همین دلیل وظیفه خود می دانیم تا جایی که می توانیم به آنها کمک کنیم.»

تولیت آستان قدس عباسی با بیان اینکه تولید این محلول ها در داخل کشور گامی مهم در جهت خودکفایی و رفع نیازهای مردم است، بر تداوم این گونه فعالیت های خیرخواهانه تاکید کرد.

صافی گفت: آستان قدس عباسی با رعایت دقیق استانداردهای جهانی تولید دارو، در ساخت این کارخانه نهایت دقت را به خرج داده است تا تمامی مقررات و دستورالعمل های وزارت بهداشت عراق به طور کامل رعایت شود. در سال 2024 موفق به اخذ مجوز فعالیت از وزارت بهداشت عراق شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا