سلامت خانواده

اعلام زمان درخواست انتقال دانش آموزان شهید و ایثارگر – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموزان شاهد و ایثارگر ورودی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از تاریخ ۲۴ مهرماه لغایت چهارم مهرماه است. آبان ماه سال جاری با مراجعه به سامانه. امکان انتقال دانشجویان شهید و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir/ وجود دارد.

در این اطلاعیه آمده است که متقاضیان شهید و ایثارگر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی می توانند پس از ثبت نام در دانشگاه مبدا و دریافت دانشجو، درخواست خود را در سامانه ثبت کنند. شماره در سامانه بر اساس شرایط و ضوابط و اولویت ها. پیگیری وضعیت درخواست انتقال از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی امکان پذیر خواهد بود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو فقط از طریق سامانه مربوطه انجام می شود و فقط مدارک و درخواست های ارسالی از طریق سامانه بررسی و ملاک عمل و درخواست های خارج از سامانه خواهد بود. پردازش نخواهد شد.

دانشجویان موظفند قبل از انتخاب دانشگاه مقصد از ارائه مدرک و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال عواقب عدم اجرای سیستم آموزشی متوجه دانشجو خواهد بود. با توجه به محدودیت زمانی، مدت پیش بینی شده برای ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا