اخبار سلامت

حمایت قاطع بسیج جامعه پزشکی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ گرفتار حاشیه سازی عده ای قلیل نخواهیم شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، در پی بیانیه جمعی از پزشکان و دانشجویان علیه انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه ای از مدیریت انقلابی دانشگاه علوم پزشکی تهران حمایت کرد. این دانشگاه که متن آن به شرح زیر است. است:

و ما خواستیم بر مستضعفان زمین منّت بگذاریم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم.

متأسفانه روز یکشنبه 29 اسفند ماه 1402 همزمان با معارفه مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه توسط مسئولین محترم سپاه، شاهد انتشار بیانیه ای منتسب به بسیج جامعه پزشکی بودیم. جامعه ای با مضامین نادرست و خلاف واقع که باعث نگرانی نیروهای ارزشی و انقلابی دانشگاه و خوشحالی افراد مغرض شده است. و از مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

بدین ترتیب ضمن تکذیب مطالب مطرح شده در بیانیه جعلی مذکور، به اطلاع خانواده بزرگ و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی تهران می رساند که یکی از افتخارات دانشگاه حضور شخصیت برجسته علمی و انقلابی جناب آقای پروفسور زوانتی می باشد. در رأس دانشگاه علوم پزشکی تهران که دارای امتیازات فردی ویژه از جمله روحیه انقلابی بودن، مردمی بودن و رفع موانع تشریفاتی و اداری و تسهیل ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه است.

از نظر مدیریتی، تکمیل واقعی پروژه های نیمه تمام و معلق مانند حضرت مهدی (عج) و بیمارستان کودکان حکیم، درخشش فعالیت های بین المللی دانشگاه در کشور و موفقیت دانشگاه سبطین در کربلا، انضباط مالی. و توجه ویژه به امور رفاه نیروی انسانی دانشگاه تنها بخشی از کارنامه موفق پروفسور زوانتی در مدت 30 ماه از انتصاب ایشان در دانشگاه می باشد.

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن حمایت قاطع از رئیس انقلابی دانشگاه، گرفتار حاشیه سازی معدود افرادی که دانشگاه را محل پرورش منافع شخصی و گروهی خود قرار داده اند، نمی شود.

من باید بگویم؛ بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران نیز با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از اقدامات دکتر حسین زوانتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده است:

وزارت بهداشت، درمان، بسیج دانشجویی، دکتری، دانشگاه علوم پزشکی تهران،

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا