اخبار سلامت

تمهیدات اورژانس تهران برای چهارشنبه سوری/ استفاده از “اورژانس دونده” برای نخستین بار

محمداسماعیل توکلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، درباره تمهیدات اورژانس استان تهران برای خدمت رسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه شب اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان در شب چهارشنبه شب، مرکز ارتباط اورژانس ۱۱۵ استان تهران با افزایش تعداد پرستاران این مرکز ظرفیت پاسخگویی خود را افزایش داده است.

وی افزود: 286 دستگاه آمبولانس در استان تهران در مناطقی که در سال های گذشته پرخطر ارزیابی شده است مستقر می شود. همچنین تمامی مراکز اورژانس استان تهران برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان احتمالی چهاربان سوری آمادگی کامل دارند. تمامی تعطیلات ستاد و کارکنان عملیاتی نیز در روز چهارشنبه لغو شده است.

استفاده از نیروهای اورژانس دونده برای اولین بار در چهاربان سوری

توکلی ادامه داد: امسال برای اولین بار از نیروهای اورژانسی که در سطح شهر تردد می کنند در مراسم چهارشنبه سوری استفاده خواهیم کرد تا در صورت ازدحام یا افزایش بار ترافیکی و عدم امکان ورود خودروهای اورژانس به محل حادثه، تکنسین اورژانس می تواند به بالین بیمار برسد و بتواند خدمات پزشکی را به مصدوم ارائه دهد.

آماده سازی دو فروند بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان اینکه دو فروند بالگرد اورژانس هوایی چهارشنبه آخر سال در حالت آماده باش هستند؛ وی گفت: نمایندگان سازمان اورژانس تهران در 12 بیمارستان مهم تهران از جمله فارابی، شهید مطهری، سینا، امام خمینی (ره) و… حضور خواهند داشت. همچنین تا پایان وضعیت ماموریت اتوبوس های آمبولانس در سطح شهر فعال خواهند بود.

توکلی هشدار داد: شهروندان از ایجاد هرگونه آتش سوزی در خیابان ها و بستن راه آمبولانس ها خودداری کنند. همچنین مردم تا حد امکان از پیاده روی در خیابان ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا