سلامت خانواده

ارسال نامه به دولت برای ترمیم میزان اضافه کاری پرستاران / بررسی دقیق نیازهای صنعت دارو

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از و به نظر می رسید، خسرو صادق نایت اظهار داشت: در دو جلسه گذشته شورای معاونان وزارت بهداشت، مهمترین مشکلات جامعه پرستاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای رفع آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. یکی از مهمترین مشکلات پرستاران، توزیع منابع مالی برای پرداخت معوقات بود و عملکرد دانشگاه ها در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفت. .

وی افزود: میزان اضافه کاری به ازای هر ساعت کار پرستاران و میزان اضافه کاری مورد نیاز مورد بررسی قرار گرفت و راهکار رفع این مشکل و ترمیم میزان اضافه کاری هر ساعت کادر پزشکی پس از برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان پرستاری دانشگاه ها و انجمن های پرستاری در نامه ای نوشته شد. به هیات دولت منعکس شده تا مراحل قانونی خود را طی کند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی ادامه داد: مشکلات حوزه درمان و حل مشکل کمبود دارو و ارز مورد نیاز برای تامین مواد اولیه دارو مورد بررسی قرار گرفت تا نیازها مورد بررسی قرار گیرد. صنعت داروسازی را می توان با حمایت دولت به سرعت پاسخ داد و در ماه های آینده شاهد کاهش کمبود اقلام دارویی در کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات مهم در این دو جلسه، طول عمر اعضای علمی و مشکلات دانشجویان مقاطع مختلف به ویژه تخصصی و فوق تخصصی بود که راهکارهایی برای آن ارائه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا