سلامت خانواده

ضرورت حرکت به سمت درمان رایگان/مشکلات تناسب حقوق حل می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو ، مراسم معارفه مصطفی سالاری به عنوان رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی امروز با حضور احمد برگزار شد. شما می دانیدوزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مصطفی سالاری رئیس تامین اجتماعی گفت: بسیاری از بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان به من توصیه کردند که مسئولیت را بپذیرم. چند کار از گذشته باقی مانده بود که باید تمام می کردیم. اما دلیل مهمتر این بود که معتقدم وزیر تعاون کمک و پشتیبان خوبی برای حل مشکلات در بلندمدت است.

وی افزود: رفع کنید نارضایتی قابل حل است که اگر مجلس و دولت به وزیر کمک کنند و کار کارشناسی انجام شود، انجام شود.

سالاری همچنین بیان کرد: موضوع بعدی تناسب است. که انشاءالله بتوانیم منابع را بدست آوریم و مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت درمان رایگان برویم، گفت: نمی توانیم این قول را بدهیم اما با یک عزم ملی و فرابخشی حل می شود و می توانیم به سمت درمان رایگان برویم. وزارت بهداشت هم می تواند در این زمینه کمک کند.

سالاری در ادامه گفت: در این دوره قطعا کارکنان سازمان در استفاده از ظرفیت مدیریت کمک خواهند کرد. برخی از موارد نیاز به اصلاح دارد، به عنوان مثال، نسخه الکترونیکی باید تکمیل شود. طرح مدیریت تضاد منافع نیازمند اصلاحاتی است که با کمک ذی نفعان به ویژه وزیر تعاون این اصلاحات را پیش خواهیم برد.

وی در پایان تاکید کرد: دست یاری به سوی همه کسانی که می توانند کمک کنند دراز می کنیم. باید به مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگان توجه شود و وزیر محترم در دولت نقش اساسی در کمک به سازمان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا