اخبار سلامت

پرداخت وام 4 میلیاردی به شرکت های دانش بنیان تجهیزات پرستاری

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، حسین سلمانی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند همزمان با برپایی نمایشگاه تجهیزات مراقبت های پرستاری نسبت به دریافت وام 4 میلیارد تومانی اقدام کنند، اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان می توانند برای دریافت وام 4 میلیارد تومانی اقدام کنند. پرداخت این شرکت ها بر اساس ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می شود و در صورت ارائه معرفی نامه از سوی سازمان نظام پرستاری، این وام با تسهیلات ویژه به شرکت های فعال در زمینه ساخت تجهیزات مرتبط با نظام پرستاری پرداخت می شود. رشته پرستاری

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های فناور در زمینه تولید تجهیزات مرتبط با رشته پرستاری می توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان نظام پرستاری وام یک میلیارد تومانی را به صورت ساده شده دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق تحقیقات و فناوری تجهیزات پزشکی غیردولتی گفت: بازپرداخت این وام 18 ماهه یا 24 ماهه است و در صورت تکمیل مدارک، متقاضیان می توانند ظرف مدت دو هفته با ارائه معرفی نامه این وام را دریافت کنند.

سلمانی ادامه داد: محدودیتی در تعداد شرکت های متقاضی دریافت این وام ها وجود ندارد و صندوق تحقیقات و فناوری تجهیزات پزشکی می تواند این تسهیلات را در اختیار تمامی شرکت های حاضر در اولین نمایشگاه تجهیزات پرستاری و مراقبت از بیماران و سالمندان قرار دهد.

به گفته وی، اولین نمایشگاه تجهیزات مراقبت پرستاری و مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان در ایران با عنوان NURSING CAREX همزمان با هفته پرستار از 24 تا 28 آبان ماه با همکاری سازمان نظام پرستاری در شهر تهران برگزار می شود. .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا