سلامت خانواده

پرداخت وام شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سلمانی افزود: این وام با توجه به نیاز شرکت های دانش بنیان برای نمونه سازی یا سرمایه در گردش این شرکت ها و بر اساس ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می شود. به شرکت های فعال در زمینه ساخت تجهیزات مرتبط با رشته پرستاری پرداخت های ویژه انجام می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های فن نیز بیا در زمینه تولید تجهیزات مرتبط با رشته پرستاری می توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان نظام پرستاری وام یک میلیارد تومانی به صورت ساده شده دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق تحقیقات و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی گفت: بازپرداخت این وام 18 ماهه یا 24 ماهه است و در صورت تکمیل مدارک متقاضیان می توانند با ارائه معرفی نامه حداکثر ظرف مدت دو هفته این وام را دریافت کنند.

سلمانی ادامه داد: محدودیتی برای تعداد شرکت‌های متقاضی دریافت این وام‌ها وجود ندارد و صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی می‌تواند این تسهیلات را در اختیار تمامی شرکت‌های حاضر در اولین نمایشگاه تجهیزات پرستاری و مراقبت از بیماران و بیماران قرار دهد. سالمندان و شرکت ها با معرفی نامه از سازمان نظام پرستاری.

اولین نمایشگاه تجهیزات مراقبت پرستاری و مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان در ایران با عنوان NURSING CAREX همزمان با هفته پرستار از 24 تا 28 آبان ماه 1403 با همکاری سازمان نظام پرستاری برگزار می شود. در هتل المپیک تهران.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا