سلامت خانواده

10 میوه مفید برای سوزاندن چربی های شکم / میوه را با شکم خالی بخوریم یا پر؟

به گزارش خبرآنلاین، میوه ها نقش اساسی در یک رژیم غذایی متعادل دارند. آنها مملو از مواد مغذی ضروری هستند که به افزایش متابولیسم و ​​سلامت کلی کمک می کنند. اما آیا می دانستید که میوه ها نیز می توانند به کاهش وزن کمک کنند؟ به گفته متخصصان، آنزیم های مختلف موجود در میوه ها می توانند به کاهش وزن و چربی سوزی کمک کنند.

همشهری آنلاین در گزارشی نوشت: اکنون بسیاری به دنبال راه هایی برای کاهش وزن و بهبود سلامت و ظاهر خود به هر قیمتی هستند، بسیاری از متقاضیان لاغری که نمی خواهند مسیر سخت و دشوار کاهش وزن تدریجی را طی کنند، اغلب به دنبال دارو هستند. و قرص ها لاغر هستند و می خواهند صد سال یک شبه از بین بروند، استفاده از این داروها می تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد، اما اگر به دنبال راهی سالم برای کاهش وزن هستید، میوه ها سالم ترین و کم عارضه ترین گزینه هستند.

در این مقاله، درباره 10 میوه بخوانید که می تواند از تلاش شما برای سوزاندن چربی شکم به طور طبیعی حمایت کند و همچنین به افزایش متابولیسم کلی شما کمک کند.

روش صحیح خوردن میوه چیست؟

اگر فکر می کنید که نوشیدن آبمیوه می تواند به کاهش وزن کمک کند، در اشتباهید. به گفته متخصصان، مصرف خود میوه ها به دلیل محتوای فیبر بالای آن ها برای به دست آوردن حداکثر فواید بسیار مهم است. مشخص است که استخراج آب میوه تمام محتوای فیبر موجود در پالپ را از بین می برد و در نهایت فقط یک آب میوه شیرین است که خواص میوه تازه را ندارد.

زمان مناسب برای خوردن میوه چه زمانی است؟

در حالی که برخی از کارشناسان معتقدند میوه را می توان در هر زمانی از روز مصرف کرد. اما سایر متخصصان نیز بر این باورند که خوردن میوه با معده خالی عادت بهتری است. با این حال، کارشناسان موافق هستند که خوردن میوه با معده خالی ممکن است به سرعت قند خون را در افراد مبتلا به دیابت افزایش دهد. البته، ترکیب میوه با یک وعده غذایی یا میان وعده ممکن است به جلوگیری از این امر کمک کند.

انواع توت ها: به گفته متخصصان، انواع توت ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و تمشک کم کالری و سرشار از آنتی اکسیدان هستند که می تواند به افزایش متابولیسم و ​​کاهش چربی شکم کمک کند.

گریپ فروت: بر اساس نتایج تحقیقات، گریپ فروت ممکن است به کاهش سطح انسولین و در نهایت به کاهش وزن کمک کند.

آناناس: نشان داده شده است که آناناس حاوی بروملین است، آنزیمی که ممکن است به هضم غذا کمک کرده و نفخ را کاهش دهد. گفته می شود فیبر و آب بالای این میوه به کاهش وزن نیز کمک می کند.

هندوانه: این میوه ها کالری کم و محتوای آب بالایی دارند که می تواند شما را هیدراته و سیر نگه دارد و به کاهش وزن کمک کند.

آووکادو: در حالی که آووکادو کالری بالایی دارد، همچنین سرشار از چربی های سالم و فیبر است که می تواند به کنترل اشتها و کاهش وزن کمک کند.

کیوی: این میوه سرشار از ویتامین C و فیبر است که می تواند به هضم غذا، تنظیم قند خون و کاهش وزن کمک کند.

سیب: سیب سرشار از فیبر و آب است. گفته می شود سیب به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و به کاهش وزن کمک می کند.

صورتی: این میوه سرشار از فیبر است که می تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید و کالری کمی دارد، بنابراین به کاهش وزن کمک می کند.

نارنجی: این میوه سرشار از ویتامین C و فیبر است که می تواند به شما در احساس رضایت، کاهش هوس و کاهش وزن کمک کند.

پاپایا: این میوه حاوی آنزیم هایی است که به هضم غذا و کاهش نفخ و کاهش وزن کمک می کند.

۴۷۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا