سلامت خانواده

“فنول ها” می توانند ریتم قلب را به هم بزنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو به نقل از دارو خالص، در حال حاضر، تحقیقات نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض بیشتر فنل من می بینم ممکن است باعث تغییراتی در سیستم الکتریکی و ریتم قلب شود.

«هنگ شاخ وانگ“، سرپرست تیم تحقیقاتی و استاد فارماکولوژی، فیزیولوژی و نوروبیولوژی در دانشگاه سینسیناتیاو گفت: «این اولین مطالعه‌ای است که به بررسی تأثیر قرار گرفتن در معرض قرار می‌گیرد فنل این به فعالیت الکتریکی قلب در انسان می پردازد.

این تیم در مورد اطلاعات سلامتی تقریباً 10000 نفر در نزدیکی سایت قبلی تحقیق کردند پردازش اورانیوم وزارت انرژی آمریکا در فرنالدخارج از سینسیناتی آنها متمرکز زندگی می کردند. قرار گرفتن آنها در معرض اورانیوم و سایر مواد شیمیایی بین سال های 1990 و 2008 پیگیری شد.

نمونه ادرار هر شرکت کننده (برای اندازه گیری سطح فنل) و نوار قلب (EKG) در همان روز جمع آوری شد. نمونه های ادرار توسط کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده و الگوهای فعالیت قلب EKG توسط پزشکان آموزش دیده ارزیابی شد.

نتیجه نهایی: به نظر می رسد نوردهی زیادی داشته باشد فنل من می بینم با تغییراتی در فعالیت الکتریکی قلب همراه است.

این امر به ویژه در مورد زنان صادق بود: زنانی که در معرض سه فنل – BPA، BPF و BPA + F – قرار داشتند. تاخیر آنها در انتقال سیگنال های الکتریکی از دهلیزهای فوقانی قلب به بطن ها روبروی یکدیگر قرار می گرفتند.

وانگ او گفت: «به نظر می‌رسد وزن نیز نقش داشته باشد، زیرا این رابطه به‌ویژه در زنان با BMI بالاتر مشهود بود.

در مردان، قرار گرفتن در معرض بیشتر فنل سه کلوکاربان (TCC) با انحراف دیگری همراه بود – فواصل ضربان طولانی‌تر در قلب. این بدان معناست که سیستم الکتریکی قلب برای شارژ مجدد بیش از حد منتظر می ماند، پدیده ای که می تواند ریتم قلب را مختل کند.

وی خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد فنل من می بینم مواد شیمیایی تنها مقصری نیستند که بر قلب تأثیر می‌گذارند.»

وانگ او گفت: «مواد شیمیایی جدیدی وجود دارد، بنابراین گام بعدی این است که به این مواد شیمیایی جدیدتر زیست محیطی نگاه کنیم و روی آن‌ها تمرکز کنیم». نفوذ در افرادی که مستعد ابتلا به بیماری قلبی هستند، در سطح فردی قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا